Czasopismo
O czasopiśmie
Redakcja
Rada Naukowa
Recenzenci
Polityka Open Acces
Zasady etyki publikacji
Ważne informacje
Kontakt
Dla autorów
Dla Autorów
Nasi Autorzy
Standardy APA
Niepobieranie opłat
Dla recenzentów
Zasady recenzowania
Moje Konto
Archiwum
Czasopismo wydawane pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
Numer 2 / 2016
Archiwum
Michał Głażewski
Kategoria wolności w teorii systemów autopojetycznych Niklasa Luhmanna
DOI:
10.34767/PP.2016.02.01
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Andrzej Olubiński
Podmiotowa aktywność własna jako szansa samorealizacji i rozwoju (w świetle założeń edukacji humanistycznej i krytycznej)
DOI:
10.34767/PP.2016.02.02
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Kazimierz Czerwiński
Aksjologiczne konteksty słabości sfery publicznej
DOI:
10.34767/PP.2016.02.03
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Joanna Anioł
Emocje i edutainment, czyli więcej pytań niż odpowiedzi
DOI:
10.34767/PP.2016.02.04
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Magdalena Kolber
Wirtualna koncepcja człowieka sukcesu – codzienność – rzeczywistość szkolna
DOI:
10.34767/PP.2016.02.05
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Emilia Mazurek
(Nie)Zaufanie społeczne względem samodzielności edukacyjnej rodziców w homeschoolingu
DOI:
10.34767/PP.2016.02.06
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Małgorzata Mikut
Z jakich źródeł wiedzy korzysta student pedagogiki?
DOI:
10.34767/PP.2016.02.07
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Joanna Nowak
„Zanim rozpocznie się szkoła…” – wyobrażenia studentów wczesnej edukacji o pracy nauczyciela – wychowawcy uczniów pierwszej klasy
DOI:
10.34767/PP.2016.02.08
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Maria Deptuła
Co uczniowie klas IV, V i VI chcieliby zmienić w swojej klasie? Swobodne wypowiedzi uczniów jako podstawa do wnioskowania o warunkach rozwoju psychospołecznego uczniów w relacjach z rówieśnikami
DOI:
10.34767/PP.2016.02.09
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska
Wartości w organizacji szkolnej z perspektywy nauczycieli szkół gimnazjalnych
DOI:
10.34767/PP.2016.02.10
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Jolanta Nowak
Szkoła jako projekt obywatelsko-edukacyjny
DOI:
10.34767/PP.2016.02.11
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Jowita Gromysz
Igrzyska emocji. Literackie obrazy wartości i emocji
DOI:
10.34767/PP.2016.02.12
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Liliana Kołodziejczak
Emocje dziecka w instytucjonalnej pieczy zastępczej
DOI:
10.34767/PP.2016.02.13
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Kaja Koronkiewicz
Emocje doświadczane przez pacjentów i ich rodziny w interakcjach z lekarzami. Analiza wypowiedzi użytkowników forów internetowych dotyczących raka piersi
DOI:
10.34767/PP.2016.02.14
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Emilia Mazurek
Rak piersi i emocje. Małżonkowie wobec decyzji o rekonstrukcji piersi u żony
DOI:
10.34767/PP.2016.02.15
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Zbyszko Melosik
Wskaźnikowanie człowieka i rzeczywistości jako forma sprawowania władzy
DOI:
10.34767/PP.2016.02.16
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Paweł Piotrowski
Psucie nauki dla początkujących, czyli jeszcze jedna wersja prawa Kopernika-Greshama
DOI:
10.34767/PP.2016.02.17
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Iwona Rambowicz
Style uczenia się uczniów w klasach I-III
DOI:
10.34767/PP.2016.02.18
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Sebastian Taboł
Andrzej Ryk (2015). W poszukiwaniu podstaw badań ejdetycznych w perspektywie fenomenologicznej. Na podstawie koncepcji Edmunda Husserla. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, ss. 107
DOI:
10.34767/PP.2016.02.19
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Katarzyna Cieplińska
Barbara Kowalewska (2015). O antropozofii Rudolfa Steinera. Moje ścieżki między Amsterdamem, Samotraką, Chartres a Warszawą. Kraków: Universitas, ss. 426
DOI:
10.34767/PP.2016.02.20
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Małgorzata Tyszkowska
Renata Michalak (2014). Dziecko u progu edukacji przedmiotowej. Studium teoretyczno-empiryczne. Poznań: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, ss. 359
DOI:
10.34767/PP.2016.02.21
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Bogusław Śliwerski
Kryzys oświatowej demokracji w świetle makropolitycznych badań pedagogicznych
DOI:
10.34767/PP.2016.02.22
Pobierz artykuł
Więcej informacji